SEM industry; SEO company; Internet Marketing Professional; Search SEO Company

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO – Search Engine Optimization) to długofalowy proces promocji strony internetowej, mający na celu osiągnięcie wysokich pozycji na określone słowa kluczowe.

Elementami SEO są przede wszystkim:

  • rozpoznanie potrzeb i celów Klienta
  • w porozumieniu z Klientem dobór odpowiednich dla branży i strony słów kluczowych, w pierwszej fazie są to najczęściej wyszukiwane frazy, natomiast docelowo chodzi o dobrze konwertujące, czyli takie za którymi idzie wartościowy ruch
  • analiza strony Klienta
  • analiza konkurencji
  • optymalizacja serwisu Klienta pod kątem wybranych słów kluczowych (lub przekazanie wskazówek optymalizacyjnych)
  • optymalizacja serwisu pod kątem treści (SEO copywriting)
  • zdobywanie linków odpowiednich dla danej strony i strategii
  • budowa zaplecza w postaci tematycznych serwisów lub wizytówek (zakres prac z tego punktu zależy od budżetu)
  • monitoring pozycji
  • okresowe raporty (punkt zależny od budżetu i umowy)