Oferujemy zdejmowanie filtrów nałożonych przez Google na domeny Klientów. Powiadomienia o podjęciu względem strony działań ręcznych dotyczą zazwyczaj tzw. nienaturalnego profilu linków, spowodowanego najczęściej nieprawidłowym linkowaniem strony. Powszechnie przyjęła się w Polsce w takiej sytuacji nazwa filtr ręczny.

Filtry bezpośrednio przekładają się na spadki pozycji promowanych słów kluczowych i są barierą, którą niezwłocznie należy usunąć w pierwszej kolejności jeśli chcemy zarabiać na ruchu z Google.

Usuwanie filtrów to przede wszystkim praca z zaawansowanymi narzędziami do analizy linków kierujących do ukaranej strony, a także praca z narzędziem Google Disavow Tool, w którym można zrzec się linków, które uznamy za szkodliwe. Ostatnim krokiem jest wysłanie w imieniu Klienta prośby o ponowne rozpatrzenie strony w wyszukiwarce Google (reconsideration request). Google Disavow Tool jest narzędziem, którym można narobić sporo szkód (można pozbawić się dobrych linków i w znacznej mierze wymazać dotychczasowe prace marketingowe nad stroną). Ufamy, że w większości przypadków korzystniejsze jest ‚wycinanie’ niechcianych linków za pomocą skalpela, a nie sekatora, w związku z tym czasem zdarza się, że całą procedurę analizy i wysyłania zgłoszenia do Google przeprowadzamy nie raz, a 2-3 razy.

Cena zdjęcia filtra Google ustalana jest indywidualnie w zależności od danej sytuacji. Sposób rozliczania działań przy filtrach ręcznych jest atrakcyjny dla Klientów, ponieważ fakturę wystawiamy dopiero po jednoznacznym zrealizowaniu celu.

W przypadkach gdy kara Google jest tzw. filtrem algorytmicznym także potrafimy pomóc, jednak tutaj cała procedura jest bardziej skomplikowana i nie trwa kilka tygodni, a kilka miesięcy (i to raczej nie ‚niskie kilka’). W takich sytuacjach dodatkowo oprócz konkretnych działań potrzebna będzie Klientom cnota cierpliwości.